One three hill..



Nu har jag städat klart och jag hoppas verkligen att mamma och pappa blir glada när dom kommer hem annars vare sista gången jag städa hela huset och dom... tog ju inte så jätte lång tid, typ 1.5 timme så de va värst de;) nu ska jag kolla på gammla avsnittena av one three hill och jag spelade in gårdagens för missade det så ska nog spela in dagens och kolla på gårdagens nu och efteråt kolla på dagens;) haha. jag tycker det är sorgligt att jag inte hade femman för ett år sen för jag missade både one three hill och OC när det en gång fans men nu tar jag igen one three hill vardagar kl 16.05 så jag hänger med lite bättre i don nya avsnitten. älskar't! ciao~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0