bad luck day:(

aj min nagel!!! it is my bad day today. först hälen i skolan som gjorde så jävla ont att jag fälde några tårar. det va inte själva skrapsåret som gjorde ont utan det va smärtan i foten. pluss att se hur det kom blog i foten gjorde mej illa måeende. och sen nu när jag skar sallad så skar jag av min nagel:S inte hela förstås men en stor bit av nagel toppen, typ en tredje del av nageln, fast på halv toppen. aja onte som fan gjorde det. och ja, jag hittade nageln i salladen sen, fast slängde all sallad i soppen.

Det va en tråk dag i skolan och baseballen på idrotten va inte riktigt min grej om jag säger så. sen när jag klom hem så började jag först kolla på filmen om anni franks dagbok. ni vet hon som skrev dagbok i kriget. men kollade inte klart för den va så dåligt inspelad så jag tröttna direkt men får väll kolla på den när jag har ork nån annan dag. sen sågs också filmerna can't by me love och 10 orsaker att hata dej. båda har jag haft förut men tappade bort dom och u saknade jag dom förmycket så köpte nya;) aja vi hörs nog senare ikväll. ciao~

(lång tex, i know)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0