Städ & fix, Fix & städ..

Imorse låg det en lapp på  bordet från mamam och hon skrev att jag skulle göra lite nytta, typ att jag skulle städa och bajs. så det blir nog att damsuga, plocka iårdning och städa efter nyår i källaren som jag inte gjort ännu. hatar vekligen när man får sånna där lappar, att man ska göra nytta bara för att man är hemma och har lov. juste har lov, då ska man ju bara ta det lungt och göra vad man vill och inte slita häcken ur sej å städa bara för att mamma vill det. men men, det händer inte så ofta att man städar åt dom så får väll ofra mej och göra det idag då. det dör man inte av, hörs sen ciao~

det cpar och jag vet inte om beilden syns men den får sitta där endå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0