Stop and Stear!

Jaop, nu har jag kollat klart på filmen top gun, den va skit bra. det va typ om nån pilot och massor och tom cruis eller hur det stavas, han va iaf med fast när han va ung och fyfan va snygg ! gaaah, jummi!:D den borde ni se för den är riktigt bra =D jag spelade in den så jag kan se den igen när jag känner fört;)

sen va jag in till för skulle fixa en sak och sen visade hon mej huset för jag har inte sett det sen malin och jonas bodde där och dom hadde skit fint, och så hade hon SNYGGASTE walk in claset. fyfan asså det finns inte ord för hur avensjuk jag blev, skit snyggt och åååhhhh!!! asså jag blir nästan arg, skit stort vare och massa kläder och speglar och en soffa och golvet va typ matta som va jätte mycigt och skit va snyggt! får gå över å låna lite kläder sen ;) hon jobba på gina så alla kläderna va typ där ifrån;) ah, vissa har turen:P vi skulle nästa också kunna ha sån för vi har jätte mkt plats i källaren om vi kastar saker vi inte andvänder och fixar iårdning. men så blir det nog inte, jag får se till att skaffa mej en egen när jag flyttar hemmifårn ;) jaja, har ingen aning om vad som händer idag men det blir nog träning för jag har inte tränat på hela lovet och har tävlig på lördag så jag bör nog skynda mej ;) ciao ~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0