Strump byxor:)

Jag tycker att slitna jeans med hål i är skitsnygga verkligen, men jag har inte råd att köpa, och då tänkte jag att jag skulle fixa hål på ett par egna jeans och göra det själv, men eftersom jag inte har några jeans som är andrvänd bara till de för jag har typ väldigt få jeans iaf, så såg jag i veckorevyn att man kunde göra liknande med svarta stumpbyxor. så då prövade jag det för skojjs skulle för att se hur det blev.

Såhär blev resultatet, jag vart faktiskt nöjd. det vart kanske lite mkt men jag tycker det blir snyggaste för annars ser de ut som sunda ringer bara, typ som rått hål och såhär ser det ändå lite snyggt överslitet ut. skitsnyggt till högklackat, annars kan det se lite för punkrockit ut för min smak men jag gillar't, kan se lite kallt ut bara men det blir hud färgade strunpbyxor under. måste bara komma på nytt snyggt att ha upptil men det blir väll en tee elkler nått sånt:) ciao~


Kommentarer
Postat av: sara

Det blev ju as snyggt!

2009-01-12 @ 20:28:16
URL: http://alittlebitmore.blogg.se/
Postat av: Etiopiens president

bryr mig lite om kläder. men det där är fan sexigt :0

2009-01-17 @ 19:35:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0