tävling - tuna park - ica maxi

Nu är jag på femte skivan på oc. jag kan bara inte hålla mej borta från de för de är ju så sjukt bra. sen blire att låna sesong 3 och 4 också om jag får för gumms men de tror jag (: hade tävling i eskilstuna idag och efter de åkte vi till tuna park och jag fick gå runt där i 3 timmar med mjukisar, fult hår uppsatt i en knut utan smink. inte de bästa men aja träffra ju endå ingen man känner där så;) hittade endast en tee från cubus på rea för 30 kr. fast bikbok hade en skit snygg fransväst men den kostade femhundra och inte riktigt värt att lägga halva barnbidraget på. resten finns ju hemma så kan ju lika gärna köpa sakerna här ist för där;)

åkte till maxi och storhandlade och införskaffade tre nya filmer. också lite nagelack och så blekning till utväxten och solo tidning som vart att läsa när jag kom hem med en kopp tee i handen och OC;) ska sova nu. ciao~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0