tråååk

Sitter här i min ensamhet och har suttit här några timmar också. fick inte va med när mamma, pappa, mormor och hasse skulle spela kort:/ känner mej som en liten unge som inte kan nånting, men men det kanske är det jag är också. jag är grymt suher på godis verkligen. jag har vart det hela dagen men eftersom alla hade drukigt alkohol så kunde jag inte bli skjussad och jag vill inte gå ända till ica i dethär kalla vädret. jag är riktigt uttråkad och jag funderar på att kolla klart på en film som jag spelat in på vår nya boxer. mycket fiffigt att man kan spela in tycker jag =D filemn heter gorgina ruels eller nått och linsey lohan är med i den och det va faktiskit riktigt bra. rollen är inte lik henne som i dom hon brukar spela i men i den här är hon faktiskt riktigt bra och hela filmen är bra( så långt jag har sett ) så nu ska jag troligen kolla på den och bli störd av tanter och farbröder som sitter och spelar kort i köket;) till de blire nog drick och choklad grej som jag har gjort ;) ciao~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0