Tråkig dag, tråkigt inlägg.



ah, det har varit en tråkig dag och derför blir det ju ockås ett tråkigt inlägg. det har vart skola och jag har fortfarande inte kommit igång ordentligt men har bestämt mej för att imorn ska jag ta hem och plugga spanska. dessutom fick vi se happy feat på spanska lektionen, fast med spenskt tal och tex. kom hem vid fyra och då kollade jag på inspelat one three hill från gårdagen och sedan dagens gammla avsnitt. top modell vart de också och jag tycker de va bra att clark åkte för jag tycker inte hon är specielt fin(: nu ska jag sova så god natt. ciao~

det blir ingen dagens outfit heller för jag hade inte tid på morgonen att ta kort, men jag tror inte nån lider för jag hade inte specielt kul outfit;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0