40+

idag ar vi i chania igen, med nu ar det mitt pa dan och 40+ och tiden pa gatorr och i butiker varade inte lange. sjukt hett are och man kanner bara att men vill hoppa i nermaste pool fast det inte fins nan. selvaste shoppingen i stan va ingen hojdare, det ar antingen tattar butikeer som ar mer som stand vid gatorna och som det finns tusentals lika dana av, elelr sa ar det dyra markeskleder och det kanns inte alls vart. sa varken jag eller ebecca har shoppat natt men jag har lite sma saker jag ska fixa med det gor jag nan kvall ist. men efter vi trottnade pa att ga runt i dyra afferer sa gick vi in i haegen dazz glassbar och kakade glass, mums va gott de va.

igar va vi ju pa samma resturang som i lorags och dom som jobbade der kende igen oss och vi fick samma bord och satt pa samma stolar och dom sa tom the same table sa dom kom tom ihag de. lite kreepie nestan. men det ar skitlaskigt har for det springer runt skit smala katter utan hem och jette tjocka smutsiga hundra utan hem som blivit matade for mycket s dom er tjocka. uch sa hemskt de ar att se:( aja nu ska vi sticka till starbucks och ta en is latte sen drar vi tbx till vart hotell, och pa kvellen blire ut a eta och sa. ha det bra! vi hors nog nan fler dag:) xoxo

Kommentarer
Postat av: Melissa

SV: ja precis :D

2009-07-07 @ 21:59:25
URL: http://melissablogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0