I'LL GO AROUND THE CORNER



För några timmar sen hade jag premiär i min sturbucks mugg, islatte blev den och den va god men knappast lika god som den rikriga. men den va jätte mysig att dricka ur och nu måste jag verkligen vara försiktig om den eftersom jag har bara en och annars måste jag åka till london och köpa ny. iof sej skulle det va en bra andlednning om den gick sönder(;

resten av dagen har gått ganska segt, har gjort mina naglar fina, hunnit med äffären, sett att hallonbusken börjar få hallon så nu kan jag sätta igång å göra färska smotisar, lagat mat ( tocos, inte särskilt avanserat men kul) och så suttit vid datorn också. ska kolla beckfilm nu som jag redan sätt och sen kommer jag troligen tbx till datan för jag har nog inget bättre för mej. xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0