MACADONIA#


vaknade aldellens för tidigt idag, konstigt nog av värme och en mygga. värmen kom när vi kom hem från kreta så tacka mej och rebecca för att vi tog hem solen! myggorna trordde jag hade frysit ihjäl eller drunknat nu när det var så dåligt väder. men nej, troligen inte. har städat på runnet idag och det vart skapligt mycket renare och finare.. hittade också en gammaldagbok som är från 2006 typ som jag läste, HAHA! jag ska nog börja skriva nu så jag har nått att skatta åt om 3 år. det är så kul att läasa gammla dagböcker.

jag vet  inte vad som händer resen av dagen och kvällen emn jag är supersugen på att gå ut och fota, men som ni vet är min systemkamera på lagning så det får bli en digitalkamera isf ist. gud va jag saknar den! föresten ska jag med mom end dad till oslo på fredag och stanna där tills tisdag. karuseller blire vill jag lova! nej, nu ska jag skriva ut bilder från kreta och sätta in i allmbumet. xoxo

Kommentarer
Postat av: Linda H - Hår och Make-up artist

Hej! Du behöver inte ha några som helst förkunskaper! utbildningarna går ju från grunden. jag har dock alltid varit intresserad av konst i alla dess former och har väldigt lätt för form och färglära. Så självklart kan du bli grym ändå! =)

2009-07-15 @ 16:09:30
URL: http://micromiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0