NO WISE WORDS GONNA STOP THE BLEEDING



Började dagen med michel jacksson filmen och en islatte ur starbucks muggen.(den kommer bli väl andvänd vill jag lova.) vi fyra drog jag och mummi ner på stan och några ärenden skulle utföras och ärenden som shopping utfördes också. Hömtade ut en del av min lön och pengar från kreta som vi växlade. jag va rik tills endel pengar hamnade i äffärernas kassor. nu ska resten av penagrna hamna i nån datoraffärs kassa har jag bestämt. På vägen hem vart de att åka och köpa melon som jag har mumsatt på hela kvällen. jag skullle kunna äta en hel stor för mej själv om jag fick. mums va gott de är. Nu ska jag kolla på tv eller så får det bli att göra som min skrattretande pappa säger. suck-.-
xoxo

Kommentarer
Postat av: Nina

mum s=)

2009-07-15 @ 08:18:26
URL: http://totalflopp.blogg.se/
Postat av: sandraochsofia

åh gott :)

2009-07-15 @ 13:11:42
URL: http://www.metrobloggen.se/ohmydays

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0