RAMBO



I'm totoly reddy to go! helt färdigpackad och super taggat inför resan. känns skönt att jag ännu inte börjat bli rädd för då vet jag inte vad jag ska göra. det känns lite som att jag inte kommer bli allt för rädd, bara pirra i magen (ta i trä), jag hoppas iaf det är så och jag hoppas att jag tycker om att flyga för sen ska jag ju flyga i 15 timmar till L.A när jag blir stor och då kan jag ju inte vara flygrädd. men resan kommer bli superduper kul tror jag och det kommer verkligen bli skönt att komma ifrån allt och vara borta med min favorit rebecca, det kan inte bli bättre!

om en timme ungifär kommer rebeccas mamam och pappa å hämtar mej, så ska vi hem till henna och så sover jag ju där som jag berättade igår. för att fördröja tiden så att det går så fort som möjligt så blir det att lyssna på håkan ett tag och sen kika tvn. kommer kanske ett hej då från rebecca sen, men om inte så säger jag hej då nu! alla får ha det så bra och jag kommer sakna minna tjejor och carro ska ha en jätte bra födelsedag utan mej! xoxo lov ya!

(det kanske kommer nått inlägg från kreta också och om det går att ladda över bilder så kommer det de också)

Kommentarer
Postat av: Anonym

väldigt söt bild :)

2009-07-02 @ 19:35:45
URL: http://deity.blogg.se/
Postat av: melissa

SV: nej jag tror inte jag har en enda bild jag inte redigerat på min blogg ;D men jag förstår vad du menar :) men tror nog att det är typ samma faktiskt. :)

2009-07-03 @ 12:01:02
URL: http://melissablogg.blogg.se/
Postat av: linn

ha det bäst bäst i kreta gumms! kommer sakna dig med<3!

2009-07-04 @ 18:16:10
URL: http://allsortsofthings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0