THE SECRET!!!

Före:



Efter:


jagg, såhär äre! idag va jag till frissan och färgade och klippte håret. ser ni nån skillnad elelr?;)
det ser inte sådär jätte snyggt ut bakifrån men tänkte bara visa skillnaden. ganska så nöjd vart jag endå. känns jätte ovant och så, och det känns nästan lite för tjockt men det blir ju anurlunda när man få andvända det lite;)

jag har redan börjat lägga märke till alla med lång hår och tänker, åh jag skulle ockås vilja ha så långt hår! helt saiko.
men jag vänjer mej snart och det komemr ändå växa ut så det är inte livs viktigt.

Kommentarer
Postat av: LIENE

Blev fint:)

men varför klippte du bort om du vill ha långt då? fattade inte riktigt det.

Men som du säger det växer ut igen:)

2009-07-28 @ 23:22:02
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: cry me a river

hur vågade du? : o

2009-08-01 @ 16:25:17
URL: http://buildmeabridge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0