WALKING BY A HAPPY DAY







1. ON THA BOWLING, AMANDA & LINN 2. GICK FRÅN BELLEVU TILL STAN, LINN, AMANDA & CARRO. 3. LINS(LOVE THE PIC!) 4. WALKING BY LOVE. 5. CARRO, SHE IS BEUTY! 6. WALKNG BY SUMMER. 7. EGO, ME & CARRO. 8. WALKING BY THE STREAT. 8. ONE BIG LOVE!

ÄR DOM INTE GALET SNYGGA MINA VÄNNER?!!!

Idag vare bowling som gällde med brudarna. Innan de var jag hos frisören och fixade till topparna lite som blivit kanstiga. Väl på bowlingen höll inte tålamodet länge så vi gick till stan för käk innan tiden va ute. Kolgrillen och pengarna rullade ut. Tillslut bestämmde vi oss för att vara klara och gick vidare mot hamnen till et fik och satt där med filtar och en varm latte och pratade. 11.45 gick slutligen hemfärden hem. Trötta men glada och snart i sängs. Imoron ska jag in till stan igen för att träffa Rebecca. Käns lite små skumt att åka in till stan och ta en fika och sen hem då honockså ska till tuna. Men men, får se hur de blir! söngen som jäller nu iaf. xoxo

JAG SAKNAR MIN SYSTEMIS NÅTT ENORMT OCH DEN HAR VART BORTA FYRA VECKOR NU!!!!:O:O

Kommentarer
Postat av: Carro

Mer bilder! :D

2009-07-30 @ 11:35:48
Postat av: linn

snygga bilder du proffs!:D myskväll<3

2009-07-30 @ 12:34:23
URL: http://allsortsofthings.blogg.se/
Postat av: Stephanie - blivande utbytesstudent i USA 09/10

Härliga bilder!!

2009-07-30 @ 15:45:34
URL: http://stephaniejf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0