A LITTLE BIT OF THIS

Den här veckan har jag och många fler haft fullt upp med tornados salonger. de var därför jag inte han skriva ett inlägg igår och kommer heller inte kunna visa alla biler. MEn jag lovar att det ska bli fixat så ni får ett litet smakprov av vad som hände både på och bakom scenen;)

Igår va vi i nian, i skolan från kvart över 8 till 10 på kvällen. en hellsike lång dag kan jag försäkra er om. men det va ortoligt kul på kvällen med allt uppträdande och publigen rockade;)

Idag hade vi en till föreställning för högstadiet som va 10 gånger tråkigare. vi var trötta och det vart inte det bästa. men men. sen har jag också nästan sytt klart en av minna klänningar jag ska sy, den blommiga. men den vart för lång och då ska jag korta av den men det ska göras imorgon. sen ska jag också sy den andra klänningen imorn. kanske tiill och med blir att jag syr fler sånna klänningar om dom blir bra. den blommiga klänningen hade tagit 1 timme om den inte hade vart för lång. så troligtvis kommer den andra ta en timme, fort att få en billig avslutnings klänning;) aj nu ska jag ner i soffan och mysa, vilket jag har gjort i min säng hela dan nästan för jag var så trött.

xoxo

ett litet smakprov från showen. jag och ina som programledare och hippies;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0