AVSLUTNINGS MIDDAG

Avslutnings middan va totalt lyckad, kunde inte bli bättre. man kännde verkligen hur mycket man lärt känna alla. hade denhär middagen vart för ett år den så hadde man suttit vid sitt gäng och bara snackat med dom typ, men nu är det verkligen nästan alla. alla som vill vara kompisar är kompisar. det gör det såååå mycket sorgligere att sluta och allt man upplevt tsm, som tex avslutningsmiddagen då man grät mängder, det tog oss närmare varran och varför ska vi sluta nu för!? men eftrsom vi alla har så bra kontakt endå så känns det som att det här inte är slutet på våran vänskap. som tur är, så nu är det bara gymnasiet som väntar och vi har bara 3 år kvar!

fix och trix hos mej med carro(:


stefan alexi ( som flytter till finland och vi kommer inte se han förens om 10 år kasnke och då har han barn och familj, jävlar va tiden går! ) och charlie:)


sofia in action


linnsan:)<3


carro:)<3


klara:)


carro, jag och linn:)<3


the wonderful girls, love ya<333 sara, amanda,carro, jag, eve, lin och ina:)<3


<3


linn boce ina och sofia:)<3


jag och david, jag kommer sakna han så sjukt mkt!!:'(<3


sen kom det sånna här fakirer och höll på med eld och sånt, as coolt!


tack för alla underbara år med er människor. från 10 år till 6 år till 3 år. jag är så grymt lyckligt lottad att fått left en tredjedel av mitt liv med underbara skolkamrater. jag kommer aldrig glömma någon! och jag kommer sakna persbo barnen 93 något sjukt! lova us<33


tack alla för en underbar kväll också!!!<3

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0