BABY CAKE




Håller just nu på med att ladda upp bilder från showen. går de fort elelr går det fort?! suck-.- en bild tar typ 2 minuter så snacka om att jag får sitta här hela natten ju. men som tur är så är jag leig imorgon. perfekt! har lite stuffs att fixamed också för vi har gixat färgskrivaren nu så jag har lite bilder att börja med till mitt fotoalmbum. ska bli kul och se resultatet sen! jag har också avslutningsklänningen som jag ska göra. får se hur det blir men ja hoppas på det bästa och jag hoppas att vi har alla grejer hemma. men jag har lite att fixa med. om jag är riktigt pigg så kanske det blir en jogging tur.

tänkte också visa hur man gör klänningen med tanke på hur enkel den är att göra. då kan ju alla glädjas med att få en snygg billig klänning, yej!!! jag ska se till att ladda upp alla bilder, sen så ska jag faktiskt ta och gå och lägga mej så tidigt som möjligt. komer troligtvis vakna skapligt tidigt imorn eftersom det är ljust.

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0