BYE BYE, MAYBE FOREVER




Yey, nu är det sommarlov vilket betyder att grundskolan är checkad.
tanken av det känns inte alls bra men om ett tag kommer jag nog se fram emot gymnasiet också.
tanken på att allt som jag växt up med, som frånbörjan inte betydenått eller människor som inte hade nån mening i mitt liv, har nu gått över till att juste det är dom som gjort in vardag.
och dom som jag gått tillsammmans med i 10 år, det känns ju helt konstigt att aldrig se dom i skolan mer.
även om man skaffar nya vänner på gymnasiet så fore det ju dumt om man inte kunde behålla dom gammla.
men det ska vi se till att göra för jag vill aldrig mista minna underbaringar till vänner.<333

bilden är ett smakprov på dagens avslutning. det vart glädje och tårar men mest tårar.
man kan ju inte riktigt förvänta sej nått annat ensånhär dag.
sen bilade vi hem frn kyrkan och in till linn där det bjöds  på en grymt god tårta, man käkade mycket för det var gått men av det vart man så mätt så man verkligen mådde illa. men trevligt var det och roligt.
med minna underbarningar har man alltid kul ju!

klockan halv 6 ska vi tjejor - carro och sara, åka in till stan och käka på reurang och sen kanske det blir en snabbis förbi lögarängen där resten håller till.

xoxo

Kommentarer
Postat av: Nina

ja, jag laddade ner det gratis :)



kramis

2009-06-12 @ 10:18:30
URL: http://totalflopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0