MIDSOMMAR HERE I COME!




Idag äre midsommar och tråkväder men jag är glad endå. det är alltid kul att kläupp sej lite så man får känna sej lite extra fin. det är ju faktiskt inte varje dag! idag äre premijär för min klänning som jag sydde, ni ser ju vilken de är. fast nu har jag den som en top till ett par ljusa jeans eftersom det inte är det varmaste vädret direk. nu ska vi iväl på ett litet midsommar firande med en annan familj och sen ska vi vara hos dom ikväll troligen. kanske att jag tittar förbi hos fredrik nån gång beroende på hur det blir. nu får alla ha en super mysig midsommar och glömm inte små grodorna!

xoxo

Kommentarer
Postat av: evelina

Håller me, kul med midsommar!

2009-06-19 @ 16:09:35
URL: http://kompliceraat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0