PANIK AT THE DISCO

Nu har jag vart hemma ett tag och bara legat och slappat. om ca 2 timmar kommer minna tjejor och kollar på fotboll tillsammans med mej. kul kul!! det är ungifär det som kommer hända under kvällen. lite spel och kubb kanske det blir om det är fint väder.

i morse gick jag upp skapligt tidigt, ca 8 var klockan och sen åkte jag på en lite tävligt som gick skapligt bra. eftersom jag aldig tränar så kan jag inte ställa så höga krav på mej själv. sen fick jag skynda mej till tamska parken och dans banan där max och linn sjung på talang tävligen. linns lillasyster kom 3a och hon dansade. 2 kom duktiga linn och max och fick 2 tusen, vist är dom duktiga!. jätte kul för dom!!! på första plats kom jennie och company. kul kul(: nu ska jag kika på gammla avsnitt av the hills och sen lär jag damsuga och städa innan det komemr hit folk. sen kommer det troligen upp bilder på nåns bdb eller linns blogg. allsortsofthings.blogg.se

xoxo

Kommentarer
Postat av: Linn

sv: jag hittade din blogg genom starstidan blogg.se :) , jag kollade på ''senaste kommentarerna'' och den jag klickade på förde mig till din blogg!

ha det bra :)

2009-06-06 @ 16:34:51
URL: http://hjertahellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0