@PLACE




Stan idag med rebecca ju, shoppade en hel del både hon och jag och på rea vart det några saker också. tänkte att jag skulle visa det imorn efetrsom ajg är ledig och just nu så är jag trött och förkyld så lite vila skadar ju aldrig. imorgon ska jag se till att städa på mitt rum, även om jag sågärna inte vill för vilken idot vill itne hellre ligga ute i solen och steka än att städa! men det är smällan man får ta endå. ska börja kolla vad jag sak ha för kläder med mej till grekland. känns itne som att det är värt att ta med för mycket, hellre så har jag minde med mej dit och mer med mej hem ju för nya saker är ju roligare;)

hos beccan kikade jag i hennes garderob lite också på om jag ville ha nått med mej från hennes garderob och dte blivde en jeans shorta. det ska nog passa bra till nått;) nus ka jag lägag mej och vila och förhoppnings vis är jag ågot friskaree imorgon, känns inge kul om ajgs ak vara sjuk till kreta. enjoy the summer guy's!!! xoxo

Kommentarer
Postat av: Ida Björck

älskar outfiten

2009-06-30 @ 08:16:06
URL: http://idahbjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0