SHORT AND BLONDE!

Den här dagen har gått fort och det känns bra för imorgon börjar jag sommarjobba gör komunen på dagis. det ska bli skit kul måste jag säga för jag älskar att jobba med barn, så himla härliga! endel. första veckan ska jag jobba på en avdelning med småttingar, dom minsta typ. veckan efetr ska jag jobba på en avdelning med 4-5 åringar. jag gjorde så för att jag ville pröva båda. förhoppningsvis blir det fint väder så man kan vara ute i solskenet och leka. men man får inte alltid som man vill. jag kommer tjäna 3 tusen ungifär på 2 veckor och av dom pengarsna ska jag ha lite till spanien och sen ska jag köpa en laptop:) sen ska jag plocka flyghavre också får att tjäna ännu mer.

jag har faktiskt bestämt mej för att klippa kort, eller för mej är det kort, jag kapar typ 15 centimeter och det är en hel del.
 en blanding mellan mary-kates hår på bilden och kate boswort. det ska bli tunnare än mary-kate och tjockade än kates och längden ska vara som kates men jag ska ha skapligt kort "lugg", typ till slutet på kindbenen! spännande som tusan!!!! tror ni inte det skulel passa mej skapligt bra endå?! det är andra gången jag självmant klippt kortare än innan då jag båda gångerna haft långt hår. men jag är helt klart redo för en förendring och om jag inte gillart så växer det ju ut. nu ska jag kolla på patrik 1,5 med mamam och pappa.



xoxo

Kommentarer
Postat av: Liindha.

Jag är med och tävlar i veckans blogg :)

jag är med i två tävlingar och länkarna hittar du i min meny. Det skulle varit underbart om du kunde slänga iväg två röster på mig :) Din röst gör min dag!

2009-06-14 @ 17:57:52
URL: http://liindhas.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: tack sötnos:)

och jag tror ditt hår skulle bli assnyggt i kort. du får liksom en mer frisyr då! kör hårt gull<3

2009-06-14 @ 17:58:41
Postat av: linn

det var jag som skrev det förra*

2009-06-14 @ 17:59:07
URL: http://allsortsofthings.blogg.se/
Postat av: Anonym

klart det kommer bli:) va? jag har inte tagit bort något:/?<3<3

2009-06-14 @ 19:12:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0