SKOLAVSLUTNINGS KVÄLLEN

Jag amanda ina eve linn och rebecca tog oss till grekiska kolgrillen för lite finare käk. Det vart prat och skoj som vanligt.

Mandy


Linn och Rebecca


Evelina


Ina


Evelina, Jag och Ina


Amanda, Linn och Rebecca


Amanda och Linn


Amanda


Efter lite käk under en och en halv timme kanske, så drog vi till löga där annat folk redan anlänt




















 













fick redigera bilden för den var jätte mörk innan:)


rebecca goes loulou style med min kavaj och min hatt;)


kvällen var toppen och när vi kom hem från stan var vi i centrum ett tag och sen drog vi hem till max och sen vart det hem och sova för jag var dötrött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0