SOMETHING TELLS ME THAT EVERY DAY IS GONNA BE A SUNSHINE DAY



Igår vare sol och jag var glad, tom så glad och hurtig att jag cyklade till och från stan på min värdelösa cykel som knapt rullar i nerförsbacke. jag åkte in för att träffa rebecca i solskenet och vi shoppade lite i stan. köppte ett linne/klänning som vi får se nån gång när jag andvänder det ordentligt.

vi gick runt där tills det stängde och sen tog vi cycklarna och trampa iväg oss till piren. Där var det sol och mys så vi satt där och pratade en stund i det underbara vädret. åh vad jag fick ångest för att jag yckades göra sunder objectivet som kommer tbx om 2-3 veckor. suck. efter en stund där vare bara att sätta sig på cykeln och cykla hem. mys dag vart det! xoxo


( ledsen för alla fula bilder, eller dliga bilder för att dom är tagna med min dåliga digitalkamera.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0