BOSTON TEE PARTY

jadå, då va man lat och har inte uppdaterat nått. men andledningar har jag faktiskt. igår vare "tee party hos ina med amanda och eve. mös på terrasen med prat ,skratt, tee, rabarber(yummie!) maränger och nötter. 

idag var jag hemma på lunchen och skulle skriva och då vare helt särpå bloggen och sen jag kom hem från jobbet har jag sovit HELA från 4 - 8 med några minuters mellanrum och mat. troligen håller jag på att blir sjuk eftersom jag jobbar på snor dagis där barn inte kan snyta sej själva och det springer runt bakterier över allt. sista dan på avdelningen imorn så det är bara att proppa i sej ipen och sen mår man bra i nån timme. så allt funkar det. sen blir det nog en sväng ner på stan och till rebecca och för dom som njuter av sommarlovet på stan, vi kanske ses där! 

xoxo


Kommentarer
Postat av: Nina

godmorgon! :)



kram

2009-06-18 @ 09:03:25
URL: http://totalflopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0