Dålig uppdate.

De vart inge inlägg igår för jag va så sjukt trött när jag kommit hem från malin och jonas. gick ditt för att träffa flickorna vi 4 och va där till kvart i nio, sen kom jag hem och höll på att somna fast va tvungen att sitta uppe och vänta tills syster och hennes nysa kille skulle komma hem från oslo. när dom kom fikade vi sen vart det sängen direkt och idag är jag jätte trött eftersom jag va uppe till halv 12 och det blir jag trött av på en skol dag.

Nu sitter jag i skolan och är jätte trött jue. efter skolan åker jag ner till stan och träffar rebecca och är där ett tag och sen blir hem och mysa i soffan nu när sis har komit hem :) ciao ~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0