i min brevlåda.

kom på att jag glömt att berätta att minna kläder jag beställt från hm kom i onsdags. dessa grejer vare jag bäställde, men jag skickade tbx skorna och byxorna. skona va för små. jag brukar ha 40 på högklackat, med undantag från mhs skor tydligen. men dan va grymt snygga verkligen så jag hoppas massor att det fins ett par 41 kvar för jag skrev på lappen att jag skulle byta till de men skorna kanske är slut å då gåre ju inte.

och sen cinosarna va SJUKT fula. helt otroligt va olika färd det va på dom på bilden och i verkligheten. på bilden ser dom ju verkligen blå ut och lite jensaktiga. men i verkligheten va det som vanligt chinos matrial och färgen va mörk skoggsgrön planndat med mörk blå. skit ful färg. tror nästan att de vart nå fel för dom där byxorna kan ju inte vart samma på bilden. aja, så det vart bara att spara brillorna som va skit snygga ;) ciao~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0