redovisning inför konfimanderan today.

okej, jag vet att jga inte stavat rätt på rubriken men jag vet inte hur man stavar de. -.- skolan va sisådär och vi hade en kul på ett sett men sjukt utråkande på ett annat, iaf en föreläsning vare. suck. sen i slutet kollade vi på en intressant film om nån forskare somägnat 20 år åt att forksa om naturen och djurens förendringar. vi har ju nytt sammanhang och det handlar om miljö och sånt. inte min starka sida om vi säger så.

iaf sen så vart det psif en stund, sen hem, kolla på inspelat one three hill avsnitt. sen till mariagårn på mässa och i slutet, vid sju så hade vi sarek redovisning för konfimanderna. jag brukar inte bli nervös, men på senare tiden så blir jag mer och mer nervös när jag ska prata inför folk. aja, nu ska jag gå å tvätta av sminket och sen sova. ciao~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0