söndag, urk!

Nu är helgen över. fort gick den verkligen, men som tur är så brukar veckorna gå minst lika fort så de är inget att klaga över. Jag har suttit och klippt och fixat i tidningar till min fram och baksida på foto almbumet jag ska göra. ni får se när det är klart hur coolt de kommer bli;) ser fram emot att klippa klista och skriva till alla bilder som ska in, presentation och allt de där. hoppas de blir bra, tänkte att de skulle va en kul grej att göra pluss att det är så kul att kolla på när man blir äldre.

Jag tänkte gå och lägga mej i skaplig tid ikväll iaf för imorgon har jag raktik på gina hela dagen. börjar 10 och slutar 6. sen efter det så ska jag nog gymma mer rebecca och kanske har linn och amanda palrat sej dit också, fast att det är prao. men jag känner på mej att det kommer bli sekt att gymma efter en lång och utmattande dag på gina. men men ska kämpa så gott de går för att nå mitt mål.

föresten kommer jag skriva från mammas dator i en vecka typ för jag har fått nått fel på min så det ska komma en och hjälpa oss nästa vecka. så hela kvällen har jag lagt över alla minna bilder på mammas dator för att dom inte ska bli förstörda, och det är typ 9101 bilder. så det tog sin tid på ett 4 gig minne. aja ni ska jag dra, vi hörs imorn. ciao~




jag insåg att jag inte hade några roliga bilder från igår för dom va så ugly på mej och rebecca ville inte va med så då vart de denhär  för att visa hur kvällen såg ut ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur kan du/ni proa på gina ? :)

dom flesta brukar alltid få ett nej?

2009-03-31 @ 16:54:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0