Tisdags morgon' on my way

Nu äre tisdag och morgon och en dag av min prao har gått. för att berätta lite om gårdagen så var det faktiskt skapligt kul. det vart fort en vane sak att man gick och fixade iårdning kläder och galjade dom och så. jobbade från 10 - 18 och efter det gick jag och gymmade med amanda. jobbigt men skönt efter. jag va redan så slut i kroppen efter att ha gått hela dagen. men bättre med lite träning än ingen träning alls.

idag ska jag jobba lika länga fast på lunchen tänkte jag och elin gå och käka nån stans eftersom vi är typ dom enda som praoar på stan så då kan man ju "luncha" tsm ;) hahah där lät jag som min mamma när hon bruker säga jag ska ut och luncha med marie eller nån idag. jaja, men nu ska jag åka och mamma ska strelliricera tufflan idag och de är vi inte glada över alls. jag vill jag ha kattungar!!! aja, vi hörs senar. ciao~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0