tuff dag..

är jätte trött och ska snart kolla på den rätte för rosing som faktiskt va lite små kul. börjar klockan 8. min dag har bara vart åt helvete. hela dagen har jag haft så ont i magen att jag nästan skulle spy kändes det som. fyfan för det. sen har jag välsigt irriterad och trött också och lyckades somna sista lektionen i fotöljen när jag skulle läsa igentligen. skönt endå;) sen va jag på psif och till sist drog jag till mariagårn en snabbis. spelade familje geni som amanda äger på och sen traskade jag hem i snöslasket. hemma så lagade jag mat och lyssnade på hög musik. skönt faktiskt.

jag har iaf lärt mej en sak av den här dan och det är att hålla sinna lysande ideer för sej själv för att inte riskera att det plötsligt blir nån annans. aja, nu äre bara 2 min kvar :) ciao~



snälla ta mej här ifrån för jag orkar snart inte mer..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0