COMEDY ZEEBRA

Sunday,yadnus,daysun.



dethär har varit en ickesov, fixar, sov dag. fick gå upp tidigt för skulle va med och skjuta lite, vilket jag inte gjort på länge. var hemma klockan 12 och då gick jag och somnade i soffa. sen dess jag vaknade har jag städat, mublerat om på min hylla och dog upp min as gammla systemkamera. igentligen äre pappas men den har blivit min. det är en sån man andvänder rulle på. och så haren sånhär liten veva. as cool ären, så den fick pryda rummet. mommie kömpte hem sjukt göda jordgubbar och jag går och smyg äter hela tin för igentligen ska va ha dom till efter maten. "bla bla bla" - my thought. sen blire lite grill, och nu måste jag skynda att kolla på one three hill. och så äre premiär av nya serien stylista. tyvär ären samma tid som gossip girl men jag spelar in nån av dem ;) hörs! ciao~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0