DAILY LOVE

Mkt mkt härlig dag har denna dan vart. sol och värme i stora mängder och jag bara njuter. hur kan man inte!? tyvär njuter inte kroppen, det tar på energin måste jag säga och har man inte vilostundar nog så kan de sluta i sängen en hel dag när det är sånt fint väder. min soliga dag spenderades på en filt med ina i skolan i hopp om att bli klar med planeringen till tornados salonger, vilket går framåt men inte tillräckligt. jag och ina ska ju vara konfranciärer så vi måste jobba på endel.

jag flöt med bussen till stan för att umgås med rebecca, darling! det fikades kallt i värmen och shoppades. present gavs från mej till vännen min. glatt varte, förhoppningsvis ärligt glatt men de tvekar jag inte på än så länge. fot'ont och trötthet drog sej in i kropparna efter några timmars shopping så vi hoppade på bussen för att gå av vid den fjortisfyllda marknaden där vi inte riktigt passade in. rämmar och rostade mandlar inhandlades och en väntan på bussen kom till slut, så vi åkte hem vi 5i7. myspys dag hare bli't. men nu ska jag sussa och har fått nog av tröttheten så den tar övertaget av mej.

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0