never. ending. story.




sidta skoldagen på den här vecken (förutom de plugg som ska ske i mitt hem!) imorse firades jennie, tom ochy andreas för vinsten igår, med glass(: mumus. sen resten av skolan har vart pra för jag har faktiskt jobbat på bra. sista lektionen skulle vi ha nån origenterings grej på idrotten men eftersom jag ä lite smått sjuk så kände jag att jag inte ville förvärra det. så jag gick med davit och kenny runt lite här och var. sen så var vi och några till vid nått asäckligt överjätt hus och man fick läskigaste tankarna och både jag och rasmus va typ redo för att spring. usch!

sen har jag bara vart hemma å kollat på tv, sovit, gjort smotie, suttit vid datorn, gjort yougurt glass, lagat mat och lite sånt. fick också hem minna skor som jag beställde för att långt tag sen som jag inte ens trodde jag skulle få eftersom jag skickade tbx dom först och ville ha en ny storlek men man kunde inte beställa från internet så dom var troligen slut. men nu ärom tbx, men är ist är inte jag så säker på om jag ska ha dom. jag visarom imorn, för nu ska sova. ciao~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0