norway, here i come!!

Nu ska jag aldelles strax åka, om 10 minuter från att jag börjar skriva inlägget;) ha haft en skönskoldag, hans var mega imponerad av att jag sjung och spelade the collide - were ever you will go på guitarr. kul att höra jue! då kommer jag troligtvis behålla mitt vg. sen kom malin läraren, som hade pratat med min matte lärare, iaf hon kom och berätta att hon fått reda på att jag fick vg på NPi matte och jag vart typ över lycklig. första gången i hela högstadiet (då vi fått betyg) som jag har vg i matte:D tack vare malin också som hjälpte mej massor. jippie!!!

allt är färdipackat och bussen går tio över tre. sen blire 6 timmars bussresa och jag kommer vara på oslos station klockan 9 typ. sen blire hem till emma och packa upp och sussa till slut. imorn ska jag följa med henne till hennes jobb på dagis och vara där. jag kommer inte fatta vad barnen säger dom dom kommer inte fatta vad jag säger. humm hur ska de funka!? aja, sen nån kväll ska vi gå på bio också för dom har en jätte stor bio salong i oslo. vi ska också gå lite i osla och kolla, typ vi hamnen och i stan eller så. får se vad det blir. å så kommer jag hem på söndag vid 7-8 på kvällen.
ska försöka ta mkt fina bilder för systemkameran ska med så då får ni se hur oslo ser ut. jag har vart där förut en gång och det är skit fint. och till sist hoppas vi på bra väder också. kanske kommer hem med lite solbränna.

aja nu äre 2 min tills vi ska åka. men ni alla får ha de supert här hemma i det fina sommarvädret som ska dras över västerås i helgen har jag hört:) ciao~<3

Kommentarer
Postat av: Mirry

Spana in Dagens Lilla Shopping, så sött att du inte får missa :)



www.arntyochmirry.se

2009-05-09 @ 16:36:56
URL: http://www.arntyochmirry.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0