Sommar klänning!

I förrgår när jag var på stan med amanda och carro, så va vi inne på den nya seconhand butiken, som inte är så ny längre. men seconda heter den ju. iaf, så hittade jag en jätte söt klänning som bara skrek somma och sol. jag la undan den och skulel köpt den men de hade stängt klockan 6 och vi kom dit halv sju. så då gick mamma in och köpte den igår till mej. så tänkte bara visa den.. den är ganska annurlunda och sticker ut mkt men jag älskar den!!


Jag äslar att fram och bak i höft nivå, så går det ner som ett v och sen börjar volangerna,
och det gör att man får jätte fina former:)


Jag funderar på att ha den på skolavslutningen, emn den känns lite för sommrig för det pluss att jag vill andvända den innan. men vet itne riktigt hur jag ska göra, några förslag?:)


Kommentarer
Postat av: Josefin

LÄTT att du ska ha den, annars är du dum ju!! :)

2009-05-04 @ 16:28:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0