Sparkle Puh

Dom här sköna lov och helg dagar som vart har varit toppen. och det är ännu en dag kvar som troligen spenderas på stan med linn, imorgon alltså. Igår började jag dagen med att hjälpa mamma i trädgården. jag vet de låter lite bondigt, men gratis solbränna tänkte jag. troligen hade jag ju inte orkat ligga och steka i 5 timmar så det vart trädgården. sen lyckades jag komma ifrån det en stund så då gick jag ut och solade. mamma och jag hade innan vart och köpt jordgubbar så då vart det också jordgubbar och mjölk. snacka om att jag längtar till sommaren oc alla sommriga frukter. yummie! när jag gick in sen vid fyra så upptäckte jag att hela min rygg va helt röd, ocskå minna lår. men de roliga va ätt jag vart bränd på låren men fick ingen färg alls på vaderan.

till slut, efter lite städning och fixning hemma så drog jag mej till oscarsson där det va lite grill. när mörkret ffallit lite så gick vi ut och splade kubb. jag nämner inge mer om kubbet ;) höhö. sen satt vi på fotbolls planen och pratade och mös tills det blev kallt och då gick vi till fredrik igen och kollade på film. självklart lyckades jag somvanligt somna efter en kvart typ. filmen va bra så länge den varade;) jag och ina gick hem vid 1 och jag hamnade i sängen på momangen(;



Råkade radera bilder från igår, de va typ 3 stycken bara så de är inte hela värden.
aja nu ska jag käka och nån gång idag ska jag plugga också för på tisdag är det NP i matte:| aja ciao~



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0