SUPER WOMEN

ohyes, jag och men braiga vänn linn fick reda på att vi båda kommer ha vg i matte. *överlyckliga* är så stolta över oss. våra små hjärnor har klarat nått sånt bra! de gjorde vi bra hörru! så grymt kul att höra så vi båda bröt ut i leende och kramar. det gjorde min dag. fick däremot reda på att jag inte kommer få mvg i spanska vilket gjhorde mej extremt besviken, så mkt jag kämpat.

slutade skoldagen med idh, och jag och linn va duktiga och sprang. för henne vare inte sån stor grej, hon va inte ens trött när vi kom fram, medans jag var helt fucking dead! sjukt dålig kondis har jag. men det va ett steg närmare och jag är stolt över mej själv att jag inte gav upp fast jag trodde jag skulle kräkas. skön dag och har faktiskt vart på välldigt bra hummör också. imorgon ska jag och linn leda idhs lektion för 1or på lågstadiet. kul kul ska det bli! ciao~


Kommentarer
Postat av: linn:)

jag blev minst lika lycklig som dig:D kul att vi kunde dela glädjen tillsammans hurru;)<3

2009-05-18 @ 19:27:57
URL: http://allsortsofthings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0