THE DAY OFF HERE DAYS

Igår var det rebbeccas födelse dag ju och den spenderadees också med henne. fredrik max och linn var också med.

åkte in till stan vid halv fyra, åkte hans snygga stekar bil;) träffade fredrik och rebbecca där och vi gick runt lite, hon köpte dessa skit snygga skor. hahah lite komiskt för det var på barn avdelningen på euro skor. whatever dom va ju skit snygg iaf;)

Sen vid 4a träffade vi max och linn och begav oss till spicy. skapligt uttjatat äre och jag lyckades välja en mindre god mat.vi satt där i en stund iaf, sen gick vi och hämtade ut biljeter och satte os i bio salen och väntade på att se änglar och dimoner. Den va faktiskt bra, väldigt anurluna. det vart som en mäcktigare svensak deckare nästan. och det utspelade ju sej i rom också och man fick se alla deras otroligt vackra, asså riktigt vackra kyrkor som dom hade. om jag nån gång åker till rom så ska jag besökada dom, inte för att hälsa på gud utan för att se dom. men filmen är iaf värd att se.smänande också!!

när filmen var slut så åkte jag och linn med max till hans sång pedagåg och väntade där en stund för att inte behöva stå ute och vänta på bussen, sen fick vi vänta ute ändå enstund och då var man så trött så att energin var på topp. kom hem vid 10 och då ar man riktigt trött, men höll mej vaken några extra timmar endå:) riktigt mysig kväll. tack vareminna mästar polare;)(sen ihelgen elelr nästa vecka får hon sin present också:)mihihi




love V love









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0