Valborg 09

Valborgsmässoafton vart trevlig:) folk drog in till stan, käkade, gick till löga, hem till amanda i hamnen, tbx till skultuna, träffade folk i centrum, vi och folket gick hem till ina och satt där å pratade, klockan 1 drog alla hem och amanda sov här.
där kom förklaringen och nu kommer bilderna:)


Linn och Max~
Jag, sara och charlie lyckades missa bussen allihop så då fick vi tränga ihop oss alla i max bild och så fick vi skjuts in till stan :)


Sara och Amanda~
Sen gick vi till spicy och käkade(:


Thomsen~


Sommar kännslan på top:)


Jessica, Jack, Maria och Elin~
Vi alla tog oss från spicy och gick mot lögarängen.


Max och Linn~
typ fångad av en stormvind kyssen!


Så fin bild på turteduvorna så fick lägga in den med:)


Sara och Charlie~


Ännu mer sommar kännsla. tog vägen förbi hamnen för att uppleva en mysig solnedgång:)


Linn och Jag~


Sara och Elin~


Charlie, Amanda, Max, Linn och Sara~


Me in action~


Amanda~
Underbart sommrig bild!


Max~


Linn och Max~
dom blir så söta tsm på bild, 'erför blire en hel del bilder. summer love!


Amanda~
The beuty!


Sååå söt!


Man bara läääängtar så mkt till sommarn så de finns inte.


Den glesa brasan sen när vi kommit fram till löga.


Jack och Elin~


Gruppfoto- Amanda, Linn, Max, Sara, Charlie, Jag, Thomsen( en bredaxlad nicklas täckte han ;), Nicklas, Jack, Elin, Maria, Jessica~
Hem till amanda innan bussen gick.


Jack och Elin~
Sötnötar på hög nivå!


Jag och Linn~


Amanda~
älskar bilden sååå mkt. kolla in det perfekta ansiktet och ögon!


Funny!~
Alla tog bussen till skultuna sen vid halv 10.


Jag, Davis och Amanda~
Träffade några igenkände människor i centrum så vi stannade där i nån timme och umgåddes, då kom också ina dit. Sen gick vi hem till ina och folket följde med, förutom sara och charlie. hos ina satt vi och snackade till 1 sen gick alla hem och slaggade och amanda som hos mej och på nått konstigt sätt så vaknade vi klockan 1 på dan. har inte sovit så läng på ett antal år tror jag:P

Tack alla underbara människor för denna kväll!(:<3


Kommentarer
Postat av: linn

verkligen jättefina bilder sötnos. du måste dela med dig av dom;) tack själv, du är så himla bra!<33

2009-05-02 @ 15:04:14
URL: http://allsortsofthings.blogg.se/
Postat av: Paoii

fyfan va grymt snygg amana är i håret, älskar färgen och allt önskar jag vågade spara ut mitt hår ! för jag är också rödhårig egentligen !

2009-05-15 @ 21:26:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0