EVERY LONG LOST DREAM



När jag ser den 2bilden funderar jag faktiskt på att färga ögonbrynen igen. dom har ju blekt och blir extra smala för *utväxten* blir ljus. Men det vart ganska snyggt efter några dagar även om första dagarna vart kol svarta. Men det kan jag stå ut med. Tycker faktiskt det va riktigt snyggt med mörkare ögonbryn till blonns hår. Dock har jag också haft tanken på att bli brunet. Får se hur det blir med det.

Haft en skit tråkig och ser studiedag idag och särskilt mycket plugg har det heller inte blivit. Har ett litet projekt med hårsylingen, maken och trens temat då vi ska ta en person som är en symbol för årtalets mode och stil, alltså en ikon, och sen göra maken och håret likadant som någon bild på det på onsdag. Ska bli riktigt spännande faktiskt! föresten så gjorde jag en superduper god chocklad mous idag, det var från GI boken så den va inte fasligt onyttig. Iaf så använde jag mörk choklad med mint smak ist för bara orginalet och resultatet vart supert! Fräch och skitans gott. try it on! Imorgon är det skola igen, efter skolan ska jag träffa Carro på stan och vi ska leta stuffs till henne, ska bli fun! Ska sätta lite stil på henne så blire bra(flört). xoxo♣

Kommentarer
Postat av: jessica

Har Birgitte Bardot från 50-talet i tanke...hmm:D kan bli passande

2009-11-18 @ 20:53:57
URL: http://jessicaamolin.blogg.se/
Postat av: lollo

det blir nog bra!:)

2009-11-19 @ 15:46:34
URL: http://lollothatsme.blogg.se/
Postat av: jessica

jag förväntar mig aaaaanything så det blir så prima skinka:D

2009-11-19 @ 20:44:50
URL: http://jessicaamolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0