MIXPIX



Sitter just nu i paniken om att gå och sova för jag behöver sömn men känner också att jag inte fått allt gjort. jobbigt. Eftersom jag inte berättat om vad som hänt i min hektiska helg så kör jag en dag för dag lite kort, elelr ska försöka iaf.

i fredags vare först skolan, matte prov och engelska prov vilket jag redan berättat. Mot kvällen åkte jag med ina in till stan och träffade amanda. Vi gick till gränden och fikade och pratade på tills klockan blev halv elva. Då tog vi bussen till skultuna och gick hem till söder där det vart chill och prat med lite folk. Ganska intessanta saker sas men också skaer man välldigt inte gärna vill veta. Iaf så cyklade vi hem i snön vi 3 och somna på direkten.

På lördagsmorgonen fem timmar senare smsar jenny och säger att dom behöver folk till att sminka på en modell för en dag grej i punkt. Så tog mej dit på en timme och satt igång på direktan med att sminka massa flk som skulel fotas. åt en cheesburgare under den dagen och vi slutade 6 så när jag senare gick hem till amanda måde jag inte på topp. Men fick i mej en macka och sen drog vi till kulturen för att kolla på en spelning. Hård rock och det var allt utom min smak på musik. Dock var det bandes som v skulle kolla på som jag aldrig sätt förut som några kompisars kompisar smeplar i, var iaf välldigt bra. inte lika skrikigt som resten. Men halv 12 var jag hemma och gick och la mej. Idag söndar har jag vart inne i stan en snabbis med mamma och pappa, åkt förbi farmor och mot kvällen kom tjejerna över på tjejkväll vilket var väldigt mys. nu ska det sovas. imorgon är det make och jag ser fram emot det. xoxo♣

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0