SEN EN TID TILLBAKA



håhoj vad det är jul stämning i huset! Alla tomtar har kommit upp och julstjärnorna hänger i förnstrerna. Underbart äre, man får sån härlig kännsla i hela kroppen och längtan som ette barns börjar strida fram mot fördelsedagen och julafton. Dock har det inte bakats några lussebullar än så lukten av det är det enda som saknas nu tror jag. Eller åt minstånde vare gäller kvällen, för julkran och julklappar saknas också.

Gårdangen gick bra vad det gäller serveringen och vi tjänade 400 var vilket jag inte tackar nej till. Efter festen var jag barnvackt  linnea och lisa ju och jag somnade inte förens 2 fast jag avr dö trött. Ögonen däremot var som ko ögon och dom ville inte stängas. Så nu skulle jag kunna kalla mej själv trött, fast iof sej har det vart värre. Nu ska jag gå tillbaka till mitt mörka rum med julstjärna i fönstret och brinande doftljus. Ska läsa lite till svenskan, och käka mandariner för ännumer jul kännsla. xoxo♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0