SIZE THE SHOE






1. 399, 2. 349. 3. 199, 4. 199, 5.449, 6. 499.

Jag har sko ångest som fan!!! Nya skor ska köpas till nyår, min klänning är svart och det skulle vara skit snyggt med typ dom blåa pumpsen från nelly, eller dom rosa. Dock tror jag att jag gillar dom blå mäst för färgen är riktigt cool, men dom är så höga och jag komemr bli så lång. Samtidigt så vill jag ha ett par skor som jag kan använda till mer vardags också för annars kommer dom där skorna stå där i århundrades. Och då har jag sgt att jag vill ha kil klackar men det finns inte så många, dock är dom högst upp från nelly och kostar 400. Lika mcket nästan som nummer 5 från din sko som är skit snygg fast krukset med dom är att dom kanske är lite för ofestliga för nyår. men då tänker man ju att det är mer värt med några som man kan använda oftare. samtidigt så kanske jag inte kommer använda dom nästa år ens och ett par enkla pumps kan man ju använda ännu länge även om man inte snvänder dom ofta. Samtidigt så tycker jag att nummer 2 är skit snygg som fest sko och är även inte så *naken* som dom andra fest skorna, och dom går att använda till vardags samtidigt som jag tycker klacken är för smal för det. och sko nummer 6 är skit cool och den är verkligen speciel, dock inte så skön att gå i men dom är skit snygga dom med.

Nu vet ni vad som snurrar i mitt huvud. Kännde att ajg behövde skriva av mej lite brar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0