SUNNNNNN



Hur härligt ser det inte ut, och hur mycket längtar man inte till sommarn och värmen av att se bilden? Snacka om att jag sa ta vara på nästa sommar! (har bild brist btw)

Idag hade vi lyx och fick sluta jätte tidigt. Behövde bara göra ett prov och sen fick vi sluta vid 10. Dock var jag och jenny kvar och käkade på skolan så kom inte hem förens 1 typ. änu bättre blev det också då jag somnade i soffan och sov hela dagen. hur härligt är det inte!? dagen fick iaf avslutas med mariagråden med folket och det vart pyssel och sånt. Tänk nu är det bara en månad och typ 7 dagar kvar till jul afton, äre inte lite skrämmande hur fort tiden går. Aja är ledig imorgon iaf så sover nog halva dagen och sen tror jag att jag pallrar mej in till stan och kanske hälsar på minna vänner i deras skolor för skojs skull. Nu ska jag fortsätta att nuta av Håkans musik och sen spendera tiden vid tvn. xoxo♣

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0