THEY MAY SAY IM A DREAMER

Jani, vad gör ni kväller som dessa. själv sitter jag och väntar på att min vänn ska höra av sej om vad som händer ikväll, mer än så vet jag faktiskt inte.

Dagen har vart sjuk soft egentligen. Vi skulle börjat 11 för vi hade ingen svenska men jag och Jenny tog oss an att gå till skolan som vanligt endå, klockan 9o alltså och lånade dator på skolan så vi jobbade med svenska gruppgrej. Satt/låg i sofforna och slöadde och lyssnade på misk. Dock fick vi lite gjort endå. JAg tror arbetet kommer bli grymt bra iaf! Sen hade vi matte som vanligt till klockan 1 och efetr det fick vi sluta och fick hem uppgift i engelska isf. Riktigt nice, pluss att vi fick reda på svaren på matte proven och det gick igentligen väldigt bra faktiskt. Till sist åkte jag tilll stan och gick där med denise en stund och köpte nyårs klänning och sen hem och väntat på min att min vänn ska höra av sej(; Nu, hjälpa momma med maten så får vi se vad som händer senare! xoxo♣

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0