VARJE MOLN ÄR TRASIGT



Har inte uppdaterat sen måndags så kan ju ta lite snbt om vad som hänt i mitt lill liv just nu. I tisdags var det ju somvanligt mariagården och jag kom hem sent och hade inte så mkt att skriva om förutom att det va som vanligt super bra där! I onsdags gick jag i skolan hela dagen, slutade och träffade ina och hennes ukrinare mf en snabbis och sedan hem och plugga matte, tillsist kom amanda förbi vid sju och vi pratade och kikade tvn.

Idag hade vi första historia lektionen och jag ser inte fram emot resten. Sedan åkte vi till safari camp och klättrade klätterväg. hahah ah det va ju en upplevelse i sej må jag sägga, vi alla stod där med liknande cameltos i dom där selerna som man hade på sej. mums! läskigt var det dock att klättre med tanke på att jag är höjdrädd som få. Men det var ju en utmaning de också och sånt gillar vi! När jag slutade vare bara att sätta sej på bussen hem och sen har jag inte lyckats plugga nå matte allst fast det var det jag skulle göra det första jag gjorde. men men, ska sätta igång nu för imorogn äre matte prov som gäller! xoxo♣

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0