GYMNASIEMÄSSAN 09

Nu strömmar de in massor med bilder från gymnasie mässan. Modellerna är sminkade och stylade (hår och kläder) av eleverna i åk 2 och några 3or på västerås praktiska gymnasie(min skola). Dom flesta sminkningarna har en tuch av fantasi som ni ser. Här kommer bilderna:

Ida, Sminkning av felica kommer jag ihåg. Hon är rock och skitnygt vart de!

Maya, hon är rock.

Elias, sminkad av cathrine. Vinter är det här.

Tim, Rock/fantasi.

Elina, Rock/Fantasi.

Naglarna vid montern.

Cathrine, höst. Marissa, rock gjord av Nathalie. Jag, Vinter/skönhet gjord av ebba.

Gänget! (modellerna alltså)

Ullrika, Höst gjord av mikaela.

Kommer ej ihåg vad han hette, men han är rock och sminket är gjort av cathrine om jag inte mins fel.

Pontus, Vinter.

Marissa, rock gjord av nathalie.

Jag och jenny. Jennys sminkning är gjord av nathalie.

Emelie, Vinter.

Mikaela, höst av ellinor.

Jag vinter/skönhet. (den där blomgrejen jag håller i är en väska av ståltråd med rosor på och shit vad snygg den är!! sån ska minna små flick tärnor ha på mitt bröllop.

Elina och tim dag 2. Maken ser lite anurlunda ut för lite variation och förbättring. Fantasi båda två.

Daniella, Isprinssesan av Linda.

Brudparet, Kommer inte ihåg vad hon heter men den andra är filip.


Ja, dehär var gymnasie mässan och jag fick inte med alla sminkningar. Jag vet att det kanske känns onödigt att jag skrev vem som gjort vad men det kanske är kul för dom!:)

Hoppas nåns om är född 94 inspereras av alla dessa sminkningar och söker till västerås praktiska. Nu hoppas jag framförallt att Jessica Mollin är nöjd!!;D xoxo♣


Kommentarer
Postat av: jessica

sjuuuuukt nöjd, duktig flicka..

2009-10-19 @ 20:42:25
URL: http://jessicaamolin.blogg.se/
Postat av: Jennsan

många grymma sminkningar! synd att man inte var där och tittade :)

2009-10-20 @ 14:26:55
URL: http://pennypie.blogg.se/
Postat av: Carro

Jävlar så coolt!!

2009-10-20 @ 19:11:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0