LANZA




1. Snygga Jenny (hårmodell och stylist) i nyblonderat hår och skugga by Jessica. 2. Alexandra (hårmodell och stylist) i hennes extremt snygga hårfärg som jag är lite smått avis på. 3. Ailina (Lärare och stylist) gör röda läppar på Jessica (Hårmodell och Stylist) i hennes nya snygga blonda uppfräschning av hår.


Ah, efetrsom det var ett tag sen jag skrev om vad som hänt mej senaste dagarna så har jag lite bilder att komma med och lite att berätta. Igår (onsdags) så kom en chefansvariga färgnings grej (vet inte hur jag ska förklara) från LANZA till skolan för att använda några elever som hår modeller för en föreläsning/kurs som dom hade för några av västerås frisörer. Våran frisör lärare Lena jobbar inom LANZA och det var derför vi fick ställa upp. Det va endast 5 elever som var hårmodeller och så var det 3 andra personer. Han från LANZA bestämde färgen, frisör ettorna färgade och stylade håret. Stylist ettorna(vi) sminkade inför visningen. När vi väl va på aros congres center, där visningen var så fick vi pudra på modellerna lite och duktig som jag är så glömde jag 3 skapligt viktiga grejer när vi packade sminket men vi körde på endå och det va faktiskt super roligt!´Själva skoldagen va lite små hetsig och jag mådde inte så bra men när vi väl var där på kvällen vart det jätte kul! Jag ser fram emot liknande grejer som vi stylister ska få göra.

Kommentarer
Postat av: Jennsan

snygga bilder!

2009-10-09 @ 19:52:43
URL: http://pennypie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0